קורסי הכנה ללידה

קורס הכנה ללידה באנגלית

הכנה ללידה לתאומים

הכנה ללידה חוזרת – רענון

פשוט ללדת – היפנוברת’ינג

קורס הכנה ללידה מרוכז – מרתון

קורס הכנה ללידה פרטני

קורס הכנה ללידה

ניתוח קיסרי – הכנה ללידה בקיסרי

תיקון חווית לידה

תוכנית לידה

חשיבות קורס הכנה ללידה

מתי מתחילים קורס הכנה ללידה

מעגל נשים לקראת לידה

קורס הכנה ללידה טבעית

קורס הכנה ללידה – עמיתי “חבר”

קורס הכנה ללידה קרנות השוטרים

קורס הכנה ללידה לאומית

קורס הכנה ללידה כללית

קורס הכנה ללידה - עמיתי "חבר"

הנחה קבועה לעמיתי מועדון חבר משרתי הקבע והגמלאים בקורס הכנה ללידה של אמא אדמה הוד השרון

כבר שנים רבות, כמעט מאז הקמתה של אמא אדמה לפני למעלה מעשור, שאנו מכבדים את כרטיסי האשראי של מועדון “חבר” (מח”צ – מועדון חבר צרכנות, מועדון הלקוחות של משרתי צבא הקבע וגמלאי צה”ל ומערכת הביטחון).

עמיתי “חבר” מקבלים אצלנו הנחות קבועות הניתנות אוטומטית בעת חיוב של כרטיס אשראי יהלום שברשותם, בין אם זו הנחה על קורסים (למשל קורס הכנה ללידה), סדנאות (למשל סדנאות לאמהות אחרי לידה או חוגים לתינוקות), טיפולי רפואה משלימה (למשל שיאצו או עיסוי בהריון ואף היפוך לידה או זירוז לידה וכד’) או הנחה בעת קניית מוצרים להריון, ליולדת ולתינוקות.

קורס הכנה ללידה לעמיתי מועדון “חבר” – למה דווקא באמא אדמה הוד השרון?

חלק ניכר מעמיתי “חבר”, במיוחד אלה שהינם משרתי צבא קבע פעילים, משרתים במקומות מרוחקים מאזור המרכז ושעות העבודה שלהם מה לעשות, אינן שעות עבודה של אזרחים רגילים. אנו באמא אדמה מכירים ומוקירים זאת מאד ובמשך כל השנים נותנים פתרונות לכל בעיה שאופי השרות הצבאי התובעני מציב, בפני מי שרוצה לעבור קורס הכנה ללידה ראוי לשמו.

מבין אלפי הזוגות בהריון שעברו אצלנו קורסי הכנה ללידה בשיטת אמא אדמה, מאות רבות היו זוגות של עמיתי חבר, כאשר אל פניות מהסוג הזה אנו מורגלים כדבר בשגרה:

  • “בעלי נשאר בבסיס לשבת ולכן לא נוכל לבוא לשיעור ביום שישי, מה עושים?”
  • “הגדוד של בעלי באימון בשבוע הבא והוא לא יוכל לצאת ונאלץ לפספס את השיעור בקורס.אפשר להשלים את השיעור במועד אחר?”
  • “אני כבר מוכנה לצאת לקורס, אבל בעלי הודיע לי שהמפקד שלו זימן את כולם לישיבה דחופה, אז אנחנו לא מגיעים היום.”

ועוד ועוד דוגמאות אופייניות ל”בעיות לו”ז” הקשורות בקורס הכנה ללידה לאנשי קבע. ברוב המקרים אגב, זו האישה בהריון שמצלצלת, כי לבעל אין אפילו זמן לזה…

הביקוש הגבוה לקורסי הכנה ללידה האיכותיים של אמא אדמה, ביקוש שבגללו אנו פותחים בממוצע קורס חדש כל 10-12 יום ומנהלים 2-3 קורסים בו זמנית, הוא שמאפשר את הגמישות הרבה במתן שפע של פתרונות יצירתיים ובעיקר פתרונות גמישים המתאימים למשרתי הקבע עמיתי “חבר”.

השיעורים בקורס , גובשו ופותחו תוך ניסיון של שנים ואף “נוסו על קהל חי”, כשהם בנויים כיחידות מודולריות זהות בכל הקורסים ועל כן מי שמפספס למשל את שיעור מספר 3, יכול להשלים בדיוק את אותו שיעור שהחסיר, שבוע-שבועיים לאחר מכן עם קבוצה אחרת. גמישות כבר אמרנו?

רק נזכיר בקצרה מה מקבלים בקורס הכנה ללידה של אמא אדמה (פרטים מלאים בדפי הקורס שבאתר):
• קורס הכנה ללידה עשיר במתכונת המשלבת בין הרפואה המודרנית והידע המדעי העדכני לבין גישת הרפואה המשלימה-הטבעית, באופן שמאפשר לבני הזוג להכיר את האפשרויות השונות ולבחור את אופן הלידה המתאים להם.
• הקורס מועבר ע”י צוות מקצועי בעל ניסיון רב הכולל מיילדת מוסמכת (שמאחוריה כבר כ-18,000 לידות, גם בחדר לידה בבי”ח וגם כמיילדת בית…), דולה המסייעת בתרגול מעשי ויועצת הנקה מוסמכת IBCLC ובעלת ניסיון רב בייעוץ הנקה.
• 5 מפגשים לפני הלידה.
• אפשרות להתייעץ בטלפון או בע”פ וללא כל תשלום נוסף, עם מנהלת המרכז (מיילדת פעילה כבר למעלה מ-30 שנים) בכל נושא במהלך ההריון ועד הלידה, כולל… במהלך הלידה.

קורס הכנה ללידה לעמיתי חבר – למה להסתפק בפחות, אם אפשר לקבל יותר?

יש לכם כרטיס חבר יהלום?
אתם זכאים לקבל הנחה על קורס הכנה ללידה של אמא אדמה בהוד השרון הניתנת אוטומטית במעמד חיוב כרטיס חבר יהלום.
ניתן לשלם ב-2-3 תשלומים.

בהצדעה ובאהבה
אמא אדמה

הוד השרון

כתובת

שעות פתיחה

©All rights reserved to Ema Adama
לימודי NLP