חזרה
גמילה מעישון – הפסקת עישון

סיגריה?!? זה מגעיל אותי, הייתה פעם תשדיר הפרסומת של האגודה למלחמה בסרטן, בימי הערוץ הראשון וגם היחיד. כן, אותו תשדיר שנועד לגמול מעישון או אולי לגעול מעישון, כלומר ליצור גועל בעזרת התולעים הבוקעות מקופסת הסיגריות והקולות המבחילים הנשמעים ברקע.
למי שהזיכרון הזה ממש חסר, הבאנו את הפרסומת הזאת ואתם יכולים לצפות בה. עד כמה התשדיר הזה סייע באמת לשם גמילה מעישון, אנחנו לא יודעים.


עישון סיגריות מביא לתופעות של התמכרות פסיכולוגיית ופיזיולוגיית. העישון ממלא אצל מעשנים כמה צרכים ותפקידים ולכן תהליכים של גמילה מעישון או הפסקת עישון הינם תהליכים קשים ומורכבים, המצריכים כוחות נפשיים של הנגמל מעישון, מודעות שלו לעצמו ולנפשו, למידה עצמית ועוד.


עוד נעסוק כאן בהמשך בעניין גמילה מעישון, אולם בחרנו כבר להעלות את הדף הזה רק כדי להזכיר ולהזהיר, בעיקר לגבי מה שנוגע לתחומי העיסוק של אמא אדמה, עד כמה מזיק ולא רצוי הוא העישון במיוחד בתקופת ההריון וגם לאחר הלידה, בבית שגדלים בו תינוקות רכים וגם אתן, נשים בהריון או אמהות לתינוקות לא צריכות להיות ביישניות ולומר – לידי לא מעשנים!


ואחרי שהתחלנו עם סרטון לא כל כך נעים נסיים בינתיים עם סרטון משעשע. אז למרות שגמילה מעישון דווקא איננה דבר משעשע אלא רציני למדיי, נשלח ארז שלם במסגרת התכנית צחוק מעבודה של ערוץ 2, אל המכון הותיק לגמילה מעישון מכון אברהמסון לקבל טיפול גמילה אצל אהוד אברהמסון, העוסק בגמילה מעישון ומדברים אחרים כבר למעלה מ-25 שנה.
אתם מוזמנים לראות את התוצאה גמילה מעישון – זה ממש לא צחוק מעבודה!


אותנו לא מעניין אם תבחרו להגמל מעישון במכון אברהמסון, או להפסיק לעשן בשיטת אלן קאר, אם תיעזרו לצורך הפסקת עישון ברופאים קונבנציונאלים, או תעדיפו מטפלים אלטרנטיבים, אם תשמשו בתרסיס, כדורים, או מדבקה להפסקת עישון, או בטיפולי הילינג, דיקור סיני, הומיאופתיה, אבני קוורץ וכו’, אם תלכו לטיפול וייעוץ גמילה אישי או תשתתפו בסדנאות קבוצתיות לגמילה מעישון יחד אם נגמלים אחרים המבקשים להפסיק לעשן, העיקר – תפסיקו כבר לעשן, למען בריאותכם ולמען בריאותם של הסובבים אתכם.
בהצלחה בכל דרך שתבחרו.

כתבות נוספות

קורס דולות לאחר לידה


מיילדת

מיילדת – מיילדות ברוכות הבאות אל דף מיילדת – מתחם המיילדות באתר אמא אדמה – הריון, לידה והורות. באתר אמא אדמה יש מקום לכולן, יש פינות,


תיקון חווית לידה


    השאר תגובה

    03-3810022

    רחוב הבנים 14, כניסה ב’, הוד השרון





    ©All rights reserved to Ema Adama
    לימודי NLP