חזרה
המלצות לאמהות מניקות

1.  להימנע מרחיצה בים או בבריכה.
2. להקפיד על שעות שינה: כ-8 שעות ביממה
3. לשהות באוויר צח.
4. חשוב להיות רגועות בתקופת ההנקה : מצבי סטרס גורמים להפסקת ייצור חלב.להקשיב למוסיקה מרגיעה, לעשות מדיטציות, מחשבות חיוביות….
5. לאכול מזון איכותי כגון: הרבה  ירקות: 3 בכל ארוחה, 3 פירות ביום , דגנים מלאים, שקדים, אגוזים וגרעינים לא קלויים, ביצים: 3-4 בשבוע, מוצרי בשר .
6. מומלץ לשתות כוס מים לפני ואחרי ההנקה להגברת כמות החלב.
7. להימנע מנענע, מרווה, מנטה וויטמין-B6 מעל 200 מ”ג – משום שהם יכולים להפסיק את יצירת החלב.
8. לצרוך שומר, המעודד חלב ומונע גזים בתינוק
9. ניקוי הפטמה עם מטלית רטובה לפני ההנקה
10. לא למרוח משחות על הפטמה.
11. שתייה -לפחות 10 כוסות ביום- רצוי מים.
12. לקבל המלצות מדיאטן נטורופת לגבי תפריט מאוזן, בריא ומזין שבו יהיו 3 ארוחות עיקריות ו-2 ביניים. שילוב דיאטה לפי סוג דם יחד עם אבחון
להתאמת מזונות שאני עורכת מאפשרים לדייק במתן תפריט ייחודי לכל מטופל לבריאות אופטימאלית ולירידה במשקל: אין תפריט זהה לשניים , כי מה שיכול להואיל לאחד , יכול להזיק ולמנוע ירידה במשקל לשני.
13. להפחית משקאות משתנים – קפה, פטרוזיליה, סרפד.
14. מאוד לא מומלץ לעשות דיאטות הרזיה קיצוניות בזמן הנקה, שכן איכות החלב תפגע: לאכול בצורה מאוזנת ובריאה.
15. ויטמינים: ויטמין C לחיזוק מערכת החיסון ומולטי ויטמין להשלמת כל החסרים שנוצרו מתקופת ההריון.לבדוק אם רמת הברזל בדם תקינה

אישה מניקה חוזרת מהר יותר למשקל טרום ההיריון לעומת אישה לא מניקה:
מאגרי השומן ייעלמו לה מהר יותר והרחם תתכווץ ותחזור לגודלה המקורי .

דר’ דורית מאיר נטורופתית, דיאטנית ומאמנת אישית להרזיה

לדף אודות הנטורופתית והדיאטנית דר’ דורית מאיר הקליקי –נטורופתית – דיאטנית

כתבות נוספות

שרי קרוכמל

לפני “אודות”, נתחיל ב”תולדות”… הקשר הראשון שלי עם עולם הרפואה והבריאות החל  בצבא. קורס חובשות, קורס חובשים תעופתיים ושרות כחובשת


קורס דולות לאחר לידה


תיקון חווית לידה


    השאר תגובה

    03-3810022

    רחוב הבנים 14, כניסה ב’, הוד השרון





    ©All rights reserved to Ema Adama