חזרה
מצלמות נסתרות – מצלמה סמויה

מצלמות סמויות – מצלמה נסתרת


מצלמה נסתרת, מצלמה סמויה או מוסלקת (מלשון “סליק”) – מצלמות נסתרות, מצלמות סמויות או מוסלקות
מצלמת אבטחה – מצלמות אבטחה, מצלמות בטחון, מעקב, ניטור, מערכת מצלמות מעגל סגור (טמ”ס – טלוויזיה במעגל סגור).
מצלמות זעירות מותרות בתוך: תיק, בורג, כפתור, טלפון, עט, מצית, קסדה, בובה, גלאי, עינית דלת, עציץ ובעצם מכל חפץ שעולה בדעתכם.
מצלמות סטילס – מצלמות וידיאו
מצלמה דיגיטלית (דגיטאלית) – מצלמות דיגיטליות (דגיטאליות)
מצלמות אלחוטיות, ראיית לילה, צילום אינפרה אדום
הקלטה בוידיאו או במחשב, קלטות או דיסק, הקלטה ארוכה או קצרה, צילום מרחוק או מקרוב, צילום בלילה או ביום, מצלמה בודדת או מערכת מצלמות.


מאז חשיפת התנהגויות חריגות וחמורות של מטפלות עם תינוקות וילדים שבהם הן טיפלו, הפכו הנושאים, המושגים והשאלות הללו, שפעם היו נחלתם של אנשי מודיעין, ביטחון, חקירות, בילוש ומעקב בלבד, לנחלתם של הורים רבים, שכל רצונם הוא לשכור את שירותיה של מטפלת הגונה ואחראית, כדי שזו תטפל בתינוקם הרך וחסר הישע, כאשר הם יוצאים לעבודתם. מעונות יום וגני ילדים הפכו להיות IN, בזכות מערכת המצלמות המשוכללת המותקנת בהם ומאפשרת להורים לצפות באמצעות האינטרנט בכל רגע, במה שמתרחש בגן. לא על כל דבר צריך להזעיק חוקר פרטי ולא בכל חשד שמתעורר חייבים לקיים בדיקת פוליגרף. יש דרכים הרבה יותר פשוטות, חלקן ניתנות לביצוע לבד.    


אנו מקווים כי באתרים שהקישורים אליהם יכנסו לדף זה, תוכלו למצוא פתרונות כלשהם למה שמציק לכם בנושא, גם אם לא פתרונות מושלמים, כי אנחנו לא מכירים כאלה… 

כתבות נוספות

קורס דולות לאחר לידה


תיקון חווית לידה


שרי קרוכמל

לפני “אודות”, נתחיל ב”תולדות”… הקשר הראשון שלי עם עולם הרפואה והבריאות החל  בצבא. קורס חובשות, קורס חובשים תעופתיים ושרות כחובשת


    השאר תגובה

    03-3810022

    רחוב הבנים 14, כניסה ב’, הוד השרון





    ©All rights reserved to Ema Adama
    לימודי NLP