חזרה
ריקודי בטן בהריון

מחול מהבטן – שיעורי מחול, ריקודי בטן ותנועה לנשים בהריון וכהכנה ללידה

ריקודי בטן הם ריקודים הנובעים מתוך החיים עצמם, מתוך החוויות שמעצבות חיי אשה. אלה הם ריקודים שורשיים עתיקי יומין המחברים את הרוקדות ריקודי בטן (למרות שכיום יש גם מיעוט גברי הרוקד ריקודי בטן…) אל המקורות הראשוניים שלהן, אל האדמה ואל העוצמה הנשית.

תנועות ריקוד בטן בהריון, גורמות לנשים בהריון להתחבר אל גופן במהלך ההריון וההתכוננות ללידה והן משתלבות בהרמוניה מוחלטת עם תנועות הלידה ועם צרכי התנועה של העובר שבבטן.

ריקודי בטן נהוגים בתרבויות רבות והשימוש בהם רווח לא אחת בטקסים נשיים, כאלה הקשורים לנושאי פריון, הריון ולידה,  כשהם נלמדים ומועברים מאם לבת כחלק מהכנת הבת לתפקידיה כאישה וכאם.

בתרבות המערבית המודרנית לא השכילו בתחילה להבין את חשיבותם ומשמעותם של ריקודי בטן בכלל ושל ריקודי בטן בפרט, אך כיום מורגשת חזרה אל השורשים, כאשר אנשי ונשות מקצוע בתחומי ההריון והלידה ובהם גם רופאים ומיילדות, מקבלים בברכה את ריקוד הבטן בהריון כפעילות גופנית רצויה ומבורכת בשלבי ההריון והלידה. אנחנו ממליצים להתחיל להשתתף בשיעורי ריקודי בטן לנשים בהריון החל משבוע 12 של ההריון ועד סמוך ללידה ממש (המלצה זהה לזו הנהוגה לגבי שיעורי יוגה להריון, בהם משתתפות לא אחת נשים בשבוע 40-41 של ההריון…)  

“מחול מהבטן” – ריקודי בטן ותנועה לנשים בהריון בהוד השרון
את שיעורי מחול מהבטן באמא אדמה הוד השרון מעבירה ומנחה לאה טולידאנו, רקדנית ומורה למחול וליוגה בעלת ניסיון של למעלה מ-25 שנה, מנחת סדנאות נשים ומחול, מטפלת בתנועה ובחכמת הגוף, שבהיותה גם דולה מוסמכת (תומכת לידה) מחוברת מאד לתחומי ההריון והלידה ולצרכים של נשים בהריון ולקראת לידה.

הכניסה לשיעורי ריקודי בטן ותנועה בהריון היא עם כרטיסייה (מחיר כרטיסייה של 5 שיעורים הוא 300 ₪) וזוהי למעשה כרטיסייה זהה לזו של כרטיסיית שיעורי היוגה להריון ולכן מי שמשתתפת ביוגה להריון יכולה להשתמש באותה כרטיסייה ולהפך…

שיעור ניסיון – לפני רכישת כרטיסייה לשיעורי “מחול מהבטן” ניתן לבוא פעם אחת לשיעור ניסיון ולשלם באופן חד פעמי מחיר של שיעור בודד – 60 ₪.

כתבות נוספות

שרי קרוכמל

לפני “אודות”, נתחיל ב”תולדות”… הקשר הראשון שלי עם עולם הרפואה והבריאות החל  בצבא. קורס חובשות, קורס חובשים תעופתיים ושרות כחובשת


קורס דולות לאחר לידה


מיילדת

מיילדת – מיילדות ברוכות הבאות אל דף מיילדת – מתחם המיילדות באתר אמא אדמה – הריון, לידה והורות. באתר אמא אדמה יש מקום לכולן, יש פינות,


    השאר תגובה

    03-3810022

    רחוב הבנים 14, כניסה ב’, הוד השרון





    ©All rights reserved to Ema Adama
    לימודי NLP