חזרה
דולה

דולה – תומכת לידה – תמיכה בלידה – ליווי לידה – דולות – לימודי דולה – הכשרת דולות – Doula

לימודי דולה במרכז אמא אדמה הוותיק בהוד השרון – קורס דולות ייחודי עם מיילדת מוסמכת ופעילה (למעלה מ-25 שנה הן בחדרי לידה והן בלידות בית) ועם דולות ותיקות ומנוסות, שניהלו והעבירו במשך שנים את קורסי הדולות של מכון וינגייט.
גם את רוצה להיות דולה מקצועית?
צלצלי עוד היום ובואי לפגישת הכרות. 

“אמא אדמה” הינה צומת דרכים ל”חיבור” בין זוגות ונשים בהריון מצד אחד, לבין תומכות לידה – דולות, מצד שני.
מידע רב אודות תומכות לידה מגיע אלינו באופן ישיר ובלתי אמצעי, מפי הזוגות הרבים העוברים אצלנו קורסי הכנה ללידה, כשחלק לא מבוטל גם נעזר בדולה ו… הם כמובן גם באים לספר איך היה.

ב”אמא אדמה” נשתדל ונשמח לעזור לכם למצוא את הדולה המתאימה עבורכם, דולה שתתאים ככל שניתן לרצונות ולצרכים שלכם, למשל: דולה שהיא יותר מוכוונת ללידה טבעית, אם אתם שואפים ללידה כזאת, או דולה בעלת רקע דתי / מסורתי, אם גם אתם כאלה, או אולי דולה שדוברת שפה מסויימת שאתם מעדיפים לדבר בה ב”רגע האמת”.

וישנם עוד שיקולים לבחירת דולה: ותיקה ומנוסה יותר שהשתתפה כבר בלידות רבות, אך אולי גם יקרה יותר, לעומת דולה עם פחות ניסיון אך גם בתקציב נמוך יותר. אולי תרצו בכלל דולה מתלמדת שתהייה מוכנה לעיתים להשתתף בלידה תמורת סכום סמלי לצורך צבירת הניסיון המקצועי שלה.

בוותק ובנסיון, טמון גם לעיתים עניין גיל הדולה. האם אתם רוצים שתלווה אתכם בלידה “דמות אם” בוגרת, או כזאת שקרובה יותר בגילה לגילכם?
ושאלה נוספת שעשויה להתעורר היא, האם דולה שבעצמה טרם חוותה על בשרה את חווית הלידה, נראית לכם מתאימה, או שאתם מעדיפים כזאת שילדה כבר בעצמה לפחות פעם אחת? חומר למחשבה…

מתוך רשימת דולות – תומכות לידה שאנו מכירים, נשמח להמליץ לכם על כאלה שמתאימות לדרישות שהצגתם. בכל מקרה אנו ממליצים לערוך סינון ראשוני לפי “הפרטים והנתונים היבשים”, אחר כך לשוחח עם 3-5 דולות בטלפון ולצמצם את הרשימה ללא יותר מ-3 דולות שאיתן תוכלו לקבוע פגישה.
חלק מהדולות הותיקות והמבוקשות, כבר גובות תשלום עבור פגישת ההכרות וחלק עדיין לא. בכל מקרה כדאי לעשות זאת מבעוד מועד ולא לחכות לרגע האחרון, להתרשם מהדמות וממידת הקשר ו”הכימיה” שנוצרו ואז להחליט מה שטוב לכם.

בכל מקרה אנו מאחלים לכן בחירה מוצלחת של דולה וכמובן לידה טובה.

כתבות נוספות

קורס דולות לאחר לידה


מיילדת

מיילדת – מיילדות ברוכות הבאות אל דף מיילדת – מתחם המיילדות באתר אמא אדמה – הריון, לידה והורות. באתר אמא אדמה יש מקום לכולן, יש פינות,


תיקון חווית לידה


    השאר תגובה

    03-3810022

    רחוב הבנים 14, כניסה ב’, הוד השרון





    ©All rights reserved to Ema Adama
    לימודי NLP