חזרה
נדל”ן – בתים – דירות

מהזוגות הרבים המגיעים אלינו לקורסי הכנה ללידה למדנו, כי על פי רוב נושא השיחה השני בחשיבותו המעסיק אותם בתקופה זו של חייהם, אחרי ההריון והלידה הצפויה כמובן, הוא המקום בו יגורו בעתיד הקרוב ושבו יגדלו את תינוקם, או במילה אחת – נדל”ן.

בהפסקת הקפה באמצע הקורס, ניתן לשמוע אותם מספרים חוויות על תהליך חיפושי דירות או בתים שהם עוברים, סיפורים על משרדי תיווך ועל מתווכי דירות, על מוכרי בתים ומשכירי דירות, על הצורך להזמין בדק בית כלומר בדיקת בית מקצועית לפני קניית הבית (ממש כמו לפני קניית מכונית) על המרוץ אחר בית החלומות, האכזבות וההצלחות.

אין ספק שהוד השרון עוברת בשנים האחרונות תהליך דומה לזה שבעבר עברו בזו אחר זו רמת השרון, הרצליה ורעננה, תהליך של פיתוח מואץ, בניה מכל הסוגים, הן בניית וילות ובתים פרטיים צמודי קרקע (בעיקר במערב הוד השרון ובכל האזור החדש שבקרבת “קניון מרגלית השרון” והספורטן) והן בניה לגובה, גם של דירות יוקרה (המגדלים שליד הקניון ובקרוב גם במרכז העיר) וגם בנייה רוויה של דירות לזוגות צעירים (בעיקר מתחם 200 כשמתחמים חדשים בדרך).

בערים האחרות בשרון, הלכו והדללו עתודות הקרקע, בעוד שבהוד השרון המתפרשת על שטח נרחב מאד (כמחצית משטחה של העיר תל אביב) הופשרו בשנים האחרונות קרקעות רבות לבניה ומגרשים רבים הוצעו למכירה, גם לבניה פרטית וגם לקבלנים. למרות ההיצע, לא רק שהמחירים לא ירדו אלא להפך, בגלל הביקוש הגואה הם נמצאים כבר שנים אחדות במגמת עליה חדה, הן בקניית דירות ובתים באזור והן בהשכרה.

כדי לנסות ולסייע במשהו למחפשי בתים ודירות ו… גם למוכרי ומשכירי דירות, למרות שבדרך כלל לא הם הקהל שלנו, אנו נאפשר כאן הפניות אל אתרים של משרדי תיווך, נדל”ן, דירות, בתים, קבלנים וכו’. בהצלחה.

כתבות נוספות

קורס דולות לאחר לידה


מיילדת

מיילדת – מיילדות ברוכות הבאות אל דף מיילדת – מתחם המיילדות באתר אמא אדמה – הריון, לידה והורות. באתר אמא אדמה יש מקום לכולן, יש פינות,


שרי קרוכמל

לפני “אודות”, נתחיל ב”תולדות”… הקשר הראשון שלי עם עולם הרפואה והבריאות החל  בצבא. קורס חובשות, קורס חובשים תעופתיים ושרות כחובשת


    השאר תגובה

    03-3810022

    רחוב הבנים 14, כניסה ב’, הוד השרון





    ©All rights reserved to Ema Adama
    לימודי NLP