חזרה
יעל נרקיס – רפלקסולוגית – תזונה – פרחי באך

שמי יעל נרקיס, מטפלת ברפואה משלימה.
אני יועצת לתזונה בריאה ולהרזיה בריאה, מנחת סדנאות לבישול ואורח חיים בריא, מטפלת בכירה ברפלקסולוגיה עם התמחות לנשים בהריון ובלידה, מטפלת מוסמכת בפרחי באך ובצמחי מרפא ואירידולוגית (מאבחנת בקשתית העין) – בוגרת קמפוס ברושים במקצועות אלו.

יש לי נסיון רב בעבודה עם ילדים, במגוון נושאים: החל מעצירות, גזים וריפלוקס בקטנים יותר, גמילה מחיתולים ורגרסיה אחרי גמילה אצל גדולים יותר, בעיות שצצות לאחר הולדת אח / אחות חדשים במשפחה וגם אסתמה בילדים, בעיות קשב וריכוז, התעלפויות, בעיות שינה, טראומות שונות שחוו הילדים, בעיות הסתגלות ועוד.

עוד פן הינו עבודה עם נשים בהריון, ליווי מצבים שכיחים בהריון כגון תחושת תשישות עייפות, בחילות בוקר והקאות, אנמיה בהריון, שינויים בתאבון, בצקות, טחורים וגם: יתר לחץ דם הריוני, סוכרת הריונית, צירים מדומים (ברקסטון היקס), סימפיזיוליזיס, בעיות נשימה בהריון ועוד. הליווי הוא משולב וכולל תזונה המתאימה אישית למצב של כל אחת ואחת, מזונות שמקלים על התחושות ומסייעים בהמרצה ואנרגיה למשל, טיפים מקלים, רפלקסולוגיה המתאימה במיוחד למצבים אלה ופרחי באך.

פן נוסף של עבודתי, מתמקד בתהליכי הרזיה בריאה, הרזיה המכוונת לא רק לירידה נטו במשקל ולספירת קלוריות, אלא לאדם מעצם היותו אדם. מיהו, כיצד הוא מרגיש כלפי עצמו, איך נראה אורח חייו, במה הוא יכול להתמיד יותר ובמה פחות, סביבת האכילה שלו ועוד. בתהליך עצמו יש התייחסות ל”אכילה רגשית”, לרגשות שלעיתים מונעים ירידה במשקל, כשהכל ביחד מסתכם לכדי תהליך של ירידה מבוקרת ונכונה במשקל ו”בונוס” – שיפור בתמונת השומנים והסוכר בדם (כלומר הפחתת כולסטרול והורדת רמות סוכר בדם).

אשמח לראותכם ולסייע במצבי החיים השונים.
הקליניקה שלי נמצאת בהוד השרון, במתחם 200.
יעל נרקיס

איש קשר: יעל נרקיס
יישוב: הוד השרון
כתובת: יצחק בן צבי 6
אזור שרות: מרכז,אזור השרון
כתבות נוספות

מיילדת

מיילדת – מיילדות ברוכות הבאות אל דף מיילדת – מתחם המיילדות באתר אמא אדמה – הריון, לידה והורות. באתר אמא אדמה יש מקום לכולן, יש פינות,


קורס דולות לאחר לידה


שרי קרוכמל

לפני “אודות”, נתחיל ב”תולדות”… הקשר הראשון שלי עם עולם הרפואה והבריאות החל  בצבא. קורס חובשות, קורס חובשים תעופתיים ושרות כחובשת


    השאר תגובה

    03-3810022

    רחוב הבנים 14, כניסה ב’, הוד השרון





    ©All rights reserved to Ema Adama
    לימודי NLP