חזרה
צביקה קרוכמל – מרצה

הרצאות מעניינות באירועים חברתיים, חוגי בית, חברות וארגונים. התקשרו עכשיו לצביקה: 050-7950410

במשך למעלה מ-30 שנה, עסק צביקה קרוכמל בחקירות ובבילוש, נושאים עליהם הוא מרצה ומספר כיום בתור מרצה מבוקש באירועים בכל רחבי הארץ.

הוא החל לעסוק בחקירות במסגרת שירותו בצה”ל, מחוקר מן השורה, דרך קצין חקירות ומפקד בסיס מצ”ח, שורת תפקידים ביחידה המרכזית לחקירות מיוחדות (הימל”מ) של מצ”ח, כגון ראש מדור בילוש ועיקוב, ראש מדור סמים, ראש מדור תשאול ועוד ועד 3 תפקידים בדרגת סגן אלוף: מפקד מצ”ח פיקוד דרום, מפקד מצ”ח פיקוד מרכז ו… בחזרה לימל”מ, הפעם בתור מפקד היחידה.

לאחר שחרורו מצה”ל, צביקה עסק כ-10 שנים בחקירות פרטיות ואף ניהל את המשרד שנשא את השם “קרוכמל חקירות מיוחדות”.

צביקה קרוכמל כתב את הספרים “כתם – פרשת רמי דותן” (היה ראש צוות החקירה המיוחד שחקר את פרשת מעילת המיליונים והשוחד של תא”ל רמי דותן מחייל האוויר) ואת “במצ”ח נחושה – סיפורים אישיים של חוקר מצ”ח” (אוסף של עשרות חקירות ופרשיות שחקר וניהל במהלך שירותו בשלל התפקידים והאיזורים בארץ). שני הספרים יצאו בהוצאת “ידיעות אחרונות”.

מאז יצא הספר “כתם” בשנת 1997, הוא החל להיות מרצה מבוקש בחברות ובארגונים, בחוגי בית ובאירועים חברתיים, במכללות גמלאים ובתי דיור מוגן, קיבוצים, פסטיבלי מספרי סיפורים ועוד, כשהוא מעביר סדרת הרצאות ייחודיות המבוססות על החקירות האותנטיות שחקר, תחת השם “סודות וסיפורים מחדר החקירות”.

פרט להרצאות העשרה וסיפורים מרתקים להנאת הקהל האזרחי, צביקה קרוכמל הרצה בכל הגופים הבטחוניים וגופי האכיפה בארץ, לרבות: משטרת ישראל, מצ”ח, שב”כ, מוסד, מס הכנסה, ביטוח לאומי, שב”ס, מכללות לחוקרים פרטיים וקציני ביטחון ועוד.

בהרצאותיו צביקה נוטל את המאזינים למסע מרתק, מותח ומתובל בהומור ואקטואליה, אל הנעשה מאחורי הקלעים של עולם החקירות והבילוש ואל הנעשה במוחו של החוקר, כשהוא מספר את הסיפורים באופן שמאפשר לקהל להתבונן ולהבין אחרת, את החקירות ואת הפרשיות המתפרסמות בתקשורת חדשות לבקרים.

להזמנת הרצאות לחוגי בית ואירועים אחרים הקליקו לאתר של צביקה – צביקה קרוכמל, מרצה מספר סיפורים

או בקרו בדף הפייסבוק – צביקה קרוכמל – מרצה ומספר סיפורים‏

שתהייה לכם הרצאה מעניינת, מרתקת ומהנה.

ואם תהיתם מדוע הרצאותיו של צביקה קרוכמל מתפרסמות באתר אמא אדמה, אז פרט לעובדה שהוא “בעלה של בעלת הבית”, האולם היפיפה שלנו הפך להיות אולם ההרצאות הקבוע שלו ובו הוא מקיים הרצאות פתוחות לקהל הרחב (לאלה שלא חברים בחוג בית ו/או שהבוס שלהם לא מפנק אותם בהרצאה מעניינת בערב גיבוש ובכל זאת רוצים להנות מהסיפורים המרתקים).

כתבות נוספות

תיקון חווית לידה


מיילדת

מיילדת – מיילדות ברוכות הבאות אל דף מיילדת – מתחם המיילדות באתר אמא אדמה – הריון, לידה והורות. באתר אמא אדמה יש מקום לכולן, יש פינות,


קורס דולות לאחר לידה


    השאר תגובה

    03-3810022

    רחוב הבנים 14, כניסה ב’, הוד השרון





    ©All rights reserved to Ema Adama
    לימודי NLP