חזרה
מעגל נשים לפני לידה – משוב וחוויות

חוויות של משתתפות מעגל נשים לקראת לידה עם עדי אפרת – משוב על שיעור לנשמה


בסיומו של עוד מעגל נשים לקראת לידה באמא אדמה הוד השרון (מעגל נשים בהריון המכונה אצלנו גם “שיעור לנשמה”), התבקשו המשתתפות, חלקן לפני לידה ראשונה וחלקן כבר אחרי לידה אחת או יותר, לכתוב משוב על המפגש.

את המעגל הזה הנחתה הפסיכולוגית הקלינית עדי אפרת, המתמחה בטיפול בנשים בהריון או לאחר לידה ואשר הנחתה כבר מעגלים לא מעטים כאלה אצלנו. כשראינו מה כתבו המשתתפות (שבכתיבתן התייחסו כמובן אל עדי אפרת), ביקשנו את רשותן לפרסם חלק מהדברים וכאן הבאנו מספר דוגמאות מתוך המשוב.



משובים משיעור לנשמה עם הפסיכולוגית עדי אפרת:

  • נהניתי מאוד להשתתף במפגש לפני לידה עם עדי ועם הבנות האחרות. עכשיו אני מרגישה חלק ממעגל נשי, עוצמתי שמקשר אותנו לקראת הלידה והאמהות. היה לי מאד חשוב זה שכולנו שיתפנו אחת את השנייה בחששות ובתקוות שלנו מהלידה. יצאתי מהמפגש הזה מחוזקת ועם התרגשות גדולה.
    תודה עדי שידעת להתחבר אלינו והובלת אותנו למפגש עם עצמנו!
     
  • עדי היקרה היה לי העונג להכיר אותך. העברת לנו מעגל נשים רגוע, מכונן ועם אינפורמציה חשובה לתקופה הסב לידתית שכל כך חשובה. אין לי ספק שאם הייתי חוזרת שוב לתקופת הלידות הקודמות, הייתי נעזרת באמצעים הכל כך חשובים כדי לייצר לידה נעימה ובטוחה. שוב תודה. 
  • בהתחלה התלבטתי אם להגיע למעגל הנשים לקראת לידה. הרגשתי ש”כבר ראיתי סרטונים, שמעתי הרצאות וקראתי מספיק חומר על הכנה ללידה“. מי שבעצם דחף אותי לבוא למפגש הזה היה בעלי שאמר: “למה לא לקחת עוד משהו לעצמך?” ושיניתי את דעתי, כשאני מאד שמחה על כך.
    לקחתי מהמפגש את הזמן השקט לעצמי, את היכולת להתחבר לרגשות, להקשיב לעוד קולות ולהכיר דרכים חדשות שאולי כדאי לאמץ אותן. במיוחד אהבתי שסיפרת על הלידה השנייה שלך, נראה שיש הרבה כוח ועוצמה גם לגישה האישית שלך כיולדת. את בוחרת את הדרך וצועדת בה (הנרות, מוסיקה, סדין וכו’) ואני מאמינה בזה ומאחלת לעצמי גם שאצליח לזהות פחד, כאב או כל חלק אחר בתהליך ולהכיל אותו.
    תודה על הזמן הקסום, על הכנה מנטלית ללידה ואם אעמוד בדימויים של הגלשן, או אצליח להתמודד ולקבל את תהליך הלידה כמו שהוא, אשמח לשתף אותך…
     
  • הרגשתי מאוד טוב במפגש לנשמה עם עדי והבנות האחרות. המפגש בהחלט תרם לי וגרם לי להיפתח לעצמי ולהבין מה טוב עבורי. קיבלתי טיפים משמעותיים לחווית הלידה שתהיה לי בעתיד. עם הידיעה שמדובר בתהליך טבעי, למדתי שאוכל לסמוך על עצמי ושאוכל לאפשר לעצמי להיות רגועה.
    הבנתי שעליי לשחרר את כל הלחצים מהסביבה, להתמקד בעצמי, להכיל את עצמי ואת התינוק שלי. עדי גרמה לי להבין, שאפשר בהחלט גם ליהנות מחווית הלידה, למדתי איך אוכל לאפשר לעצמי שתהיה לי חוויה לידה מעצימה, או כמו שעדי תיארה: “חווית לידה שהיא חגיגה”…
     
  • בס”ד. נהניתי מאוד מהמעגל נשים לקראת לידה וקיבלתי טיפים חשובים, למשל: אפילו אם עד היום לא גלשת על גלשן גלים, דווקא בזמן ציר תעלי לך על גלשן, תעלי ביחד עם הגל ותרדי עמו בגלישה עד לחוף המבטחים…
    הפנמתי את זה שציר הוא דבר טוב, הוא מקדם את פריחת הפרח שלי, ציר מפנה מקום בשביל, בתעלה, כדי שהפרח יוכל לבקוע לפרוח לצאת אלי… תודה רבה עדי.
     
  • היה לי היום מפגש נשים בהריון מאוד נעים וכיפי. הייתה אוירה רגועה ודברנו על דברים מאוד משמעותיים לנשים לפני הלידה. עדי, נתת לנו טיפים טובים ואני מקווה ומאמינה שזה יעזור לי ללידה. שמחתי גם לשמוע בנות אחרות, את הסיפורים שלהן, גם את הפחדים שלהן וגם לחלוק את המחשבות שלי. אני בטוחה שאקח איתי כמה מהדברים ששמעתי היום, גם להמשך החיים בכלל.



אנו מקיימים מעגלי נשים לקראת לידה (“שיעור לנשמה”) עם הפסיכולוגית עדי אפרת, בערך פעם בחודש-חודש וחצי, בהתאם לביקוש.
אם מעניין אותך להצטרף למפגש כזה (
אנו ממליצים להשתתף בו בשליש האחרון של ההריון, כשהלידה כבר קרובה ולא בשלבים מוקדמים יותר), את מוזמנת להתקשר למרכז אמא אדמה הוד השרון, לקבל פרטים ולהירשם 09-7408693

כתבות נוספות

שרי קרוכמל

לפני “אודות”, נתחיל ב”תולדות”… הקשר הראשון שלי עם עולם הרפואה והבריאות החל  בצבא. קורס חובשות, קורס חובשים תעופתיים ושרות כחובשת


תיקון חווית לידה


קורס דולות לאחר לידה


    השאר תגובה

    03-3810022

    רחוב הבנים 14, כניסה ב’, הוד השרון





    ©All rights reserved to Ema Adama
    לימודי NLP