קורסי הכנה ללידה

קורס הכנה ללידה באנגלית

הכנה ללידה לתאומים

הכנה ללידה חוזרת – רענון

פשוט ללדת – היפנוברת’ינג

קורס הכנה ללידה מרוכז – מרתון

קורס הכנה ללידה פרטני

קורס הכנה ללידה

ניתוח קיסרי – הכנה ללידה בקיסרי

תיקון חווית לידה

תוכנית לידה

חשיבות קורס הכנה ללידה

מתי מתחילים קורס הכנה ללידה

מעגל נשים לקראת לידה

קורס הכנה ללידה טבעית

קורס הכנה ללידה – עמיתי “חבר”

קורס הכנה ללידה קרנות השוטרים

קורס הכנה ללידה לאומית

קורס הכנה ללידה כללית

קורס הכנה ללידה מרוכז - מרתון

מרתון הכנה ללידה – קורסי לידה מרוכזים – קורס מזורז

עוד לפני שנתחיל להסביר משהו על קורס הכנה ללידה מרוכז, מקוצר או מזורז, אנחנו חייבים להביע את דעתנו האישית, אך בעיקר המקצועית – לדעתנו עדיף קורס הכנה ללידה “רגיל”.

אנחנו חושבים שקורס הכנה ללידה שנמשך מספר שבועות, מאפשר לזוגות המשתתפים בו – להפנים, לעכל ולתרגל טוב יותר את החומר הנלמד בקורס. קורס הכנה ללידה מרוכז, זה שמכונה גם “מרתון”, כבודו במקומו מונח ואנו מקיימים גם כאלה, אך לדעתנו אם הנסיבות מאפשרות, עדיף קורס רגיל “מלא” על פניו.
אגב, שני הקורסים עולים אותו דבר, כך שאין כאן שום שיקול כלכלי מצידנו, רק המלצה…

כל הזוגות המשתתפים בקורס הכנה ללידה מרוכז, זכאים להצטרף ללא תשלום נוסף גם לאחת מהפעילויות הבאות:

שיעור הכנה להנקה ולהורות ראשונית (באחד המועדים לבחירתכם)
סדנת החייאה ועזרה ראשונה לתינוקות (בשווי 240 ש”ח לזוג) במתנה!

אם המשכתם לקרוא, כנראה שבאמת מעניין אתכם קורס לידה מרוכז, אז הנה הפרטים אודותיו.
בכל מקרה אין כל הבדל בתכנים בין סדנת הכנה ללידה מרוכזת לבין סדנה קבוצתית רגילה, כלומר גם כאן מדובר בקורס הכנה ללידה איכותי ועשיר המשלב בין הגישה הרפואית והגישה הטבעית ומאפשר לזוגות לבחור בכיוון הרצוי להם, רק יותר מרוכז ובפחות מפגשים.
צוות המדריכות בקורס המרוכז יהיה כמובן אותו צוות מקצועי ובעל ניסיון רב, הן בקבלת אלפי תינוקות ולידות בפועל והן בהדרכת מאות זוגות מדי שנה לקראת לידה.
גם לגבי קורס הכנה ללידה מרוכז, מומלץ שלא לסיים אותו לאחר סוף שבוע 35 של ההריון ועל כן כדאי להשתתף בקורס המתקיים בין שבוע 28 לשבוע 35.
בקישור הזה תוכלו לקרוא עוד בעניין מתי מתחילים קורס הכנה ללידה

קורס מרתון מרוכז מתקיים בשני מפגשים, בדרך כלל בימי שישי, אולם כיוון שהביקוש לקורסים מרוכזים איננו גבוה, לעיתים מתגבש קורס מרוכז של 2-3 זוגות בלבד ומועדי הקורס מתואמים ספציפית עם המשתתפים בימים ובשעות שנוחים להם.
מחיר מרתון הכנה ללידה : 860 ש”ח (כשכל ההנחות לבעלי כרטיסי אשראי שונים, מבצע / מבצעים של קורסים קבוצתיים בתוקף).

משתתפי קורס הכנה ללידה מרוכז זכאים להשתתף גם בשיעור הכנה להנקה ולהורות ראשונית, שיעורים המתקיימים במסגרת קורסי הכנה ללידה קבוצתיים רגילים ומועברים ע”י יועצת הנקה מוסמכת IBCLC. משתתפי המרתון יוכלו לבחור לעצמם מועד מתאים להצטרף לשיעור הנקה מבין המועדים של שיעורים אלה עם אחת הקבוצות הרגילות (בד”כ יש שיעור כזה לפחות פעמיים בחודש, פעם ביום שני בערב ופעם ביום שישי בבוקר). יש רק להרשם במשרד למועד שיעור הכנה להנקה אליו תרצו להצטרף!
מחיר שיעור הנקה בלבד הינו 240 ש”ח (מחיר לנשים / זוגות בהריון המצטרפים לשיעורים אלה “מבחוץ”) אולם למשתתפי הקורס המרוכז הוא ללא כל תשלום נוסף!

שימו לב – אנחנו מקיימים סוגים שונים ולעיתים אף משונים של קורסי הכנה ללידה מרוכזים, בהתאם לצרכים ולבקשות השונות. נכון שעיקר הביקוש הוא לקורסים הקבוצתיים הרגילים, אבל אנחנו משתדלים למצוא פתרונות טובים גם לאלה שלא יכולים (עבודה, לימודים, מילואים, שהיה בחו”ל וכו’) או לכאלה שפשוט קשה להם (למשל, גרים מאד רחוק ומעדיפים לבוא רק פעם, פעמיים או שלוש) או שלא בא להם להיות בקבוצה גדולה – איש ואישה וסיבתם עימם, לפעמים אישה ואישה, לפעמים חד הורית וכו’…

הצוות המנוסה והמסור של המרכז – מיילדות, דולות, יועצות הנקה ומדריכות אחרות, ערוך גם למתן פתרונות יצירתיים, למשל שילוב של חלק מהקורס באופן פרטני עם חלק בקבוצה, או פתיחת קורסים לקבוצות של 2-3 זוגות של חברים או בני משפחה שרוצים לעבור את הקורס יחד (בתנאי שהפער בשבועות ההריון לא גדול מדי…) ועוד פתרונות כיד הדמיון והרצון, לכן אל תהססו לדבר איתנו ונראה מה נוכל “לתפור” במיוחד גם עבורכם…

קורס מרוכז מתקיים על פי רוב בקבוצות קטנות ואינטימיות, לכן מועד סופי למפגשים יתואם ככל הניתן עם הזוגות שירשמו אליו.
(הקורסים המרוכזים מתאימים לזוגות שבתקופת הקורס יהיו בשבועות 29-35 של ההריון)
פרט לשני המפגשים המרוכזים העוסקים בלידה, יוכלו המשתתפים להצטרף לשיעור הכנה להנקה ולהורות הראשונית עם אחת קבוצות הקורסים הרגילים. שיעורי הנקה מתקיימים או בימי ראשון בערב או בימי שישי בבוקר והמשתתפים יוכלו לבחור את המועד הרצוי להם.
לפרטים והרשמה לקורס המרוכז 03-3810022

הערה: גם משתתפי הקורס המרוכז זכאים לקבל סדנת החייאה ועזרה ראשונה לילודים ותינוקות במתנה. סדנאות החייאה מתקיימות בימי שישי מדי שבועיים-שלושה והמשתתפים יוכלו לבחור מועד שמתאים להם (מומלץ שגם הוא יהיה עוד לפני הלידה, אך אפשר גם אחרי).

אם דווקא בא לכם לעבור את הקורס לגמרי לבד, אחד על אחד, כאן תמצאו פרטים על קורס הכנה ללידה פרטני – פרטי
מומלץ לקריאה מאמר שכתבה הדולה רוית שטרן-גינת על חשיבות קורס הכנה ללידה

לפרטים נוספים והרשמה לקורסים – 03-3810022
להתראות בקורסי ההכנה ללידה של אמא אדמה בהוד השרון.

בתמונה למעלה: קורס הכנה ללידה באמא אדמה הוד השרון.
מזורז או רגיל, מרוכז או פרטני, בכל מקרה הזמן עובר מהר כשנהנים…

עדיין מתלבטים באיזה קורס לבחור?
אולי כדאי לקרוא כאן עוד למה אנחנו חושבים שעדיף קורס רגיל על פני קורס הכנה ללידה מרוכז…
קורס הכנה ללידה הוא חלק מתהליך המתרחש בשליש השלישי של ההריון ומאפשר לכם לשים לב לשינויים המתרחשים באותה עת, גם בגוף וגם בנפש. עצם הידיעה שיש עוד מפגש בשבוע הבא וגם בשבוע שאחריו ו… עוד שיעור שבו נפגשים שוב עם המיילדת או מדריכת הקורס המנוסה, שמשיבה על שאלות ומסירה את ענני חוסר הידע, היא לכשעצמה מרגיעה ומוסיפה בטחון.

המפגשים השבועיים עם יתר הזוגות הנמצאים בדיוק במצבכם, אף הם תורמים לכם ומחזקים אתכם. כל שיטות “הקבלנות”, “זבנג וגמרנו” או “גומרים, הולכים” למיניהן, נראות לנו פחות מתאימות כאשר מדברים על התכוננות ללידה ורק כברירת מחדל, כאשר הנסיבות באמת אינן מאפשרות השתתפות בקורסים רגילים, אפשר לבחור בסוג של קורס הכנה ללידה מרוכז / מקוצר / מזורז, או בעל כל שם אחר, ש… בכל מקרה עדיף על פני אי השתתפות בקורס הכנה בכלל.
אז אם בשלב זה הצלחנו לשכנע אתכם לבחון השתתפות בקורס הכנה ללידה קבוצתי רגיל, אתם מוזמנים להקליק כאן ולקרוא שם את כל היתר על קורס הכנה ללידה קבוצתי – בכל מקרה בהצלחה ולידה קלה!

כתובת

שעות פתיחה

©All rights reserved to Ema Adama
לימודי NLP