חזרה
ייעוץ הנקה

ייעוץ הנקה כללי ללא תשלום

לא כל אחת יכולה להרשות לעצמה וגם לא כל אחת באמת זקוקה לביקור פרטי של יועצת הנקה בביתה.

עלות ביקור בית של יועצת הנקה אצל יולדת המבקשת הדרכה או ייעוץ הנקה, נע בד”כ בין 400-600 ש”ח (תלוי באיזור בארץ, בוותק ו”בשם” שיצא ליועצת). משך ייעוץ הנקה פרטי כזה נע על פי רוב בין שעתיים לשלוש שעות. אכן לא מעט כסף ולא מעט זמן, אבל לא בהכרח דרוש לכל אחת.

למי שבאמת מתקשה בהנקה וזקוקה לביקור בית לצורך ייעוץ הנקה, אנו ממליצים שלא תוותר על זה ואנו מכירים הרבה מאד סיפורים על ייעוץ הנקה מקצועי וטוב ש”הציל הנקה”. אבל מאידך, יש לא מעט מניקות שיש להן בסך הכל שאלה או שתיים, שתשובה מקצועית ונכונה יכולה להשיב אותן אל מסלול ההנקה הטובה.

לצורך כך החלטנו לספק ייעוץ הנקה בחינם לפחות פעם אחת בשבוע…

בכל יום רביעי, במסגרת פעילויות “פינוקי בוקר” של אמא אדמה, נמצאת במרכז יועצת הנקה מוסמכת IBCLC לשם מתן ייעוץ הנקה ומתן מענה לשאלות כלליות של נשים מניקות או של כאלה הרוצות להניק ומתקשות בכך.

המשתתפות בפינוקי בוקר יכולות להעזר ביועצת במידת האפשר.

יש לך שאלות על הנקה? אל תהססי ובואי לקבל ייעוץ הנקה.

אם את חושבת שאת זקוקה ליעוץ אישי ונרחב יותר, נשמח להפנות אלייך יועצת הנקה, אבל ישנה גם אפשרות לקבל ייעוץ הנקה פרטי במרכז אמא אדמה הוד השרון וזאת במחיר נמוך יותר מאשר ייעוץ הנקה בביקור בית.

צלצלי ונמצא ביחד את הפתרון המתאים לך, לשם פתרון בעיות הנקה המטרידות אותך ואת תינוקך.

הנקה טובה. 

 

הערה: יועצת ההנקה המייעצת בימי רביעי היא בדרך כלל רותי כבודי, אולם לעיתים עקב אילוצים שונים מחליפה אותה יועצת הנקה אחרת. בתמונה למעלה, היועצת ברברה הלר מייעצת לאחת האמהות במסגרת פינוקי בוקר ובתמונה למטה ייעוץ הנקה לזוג – ייעוץ הנקה בגובה העיניים, גם את מוזמנת….

כתבות נוספות

תיקון חווית לידה


מיילדת

מיילדת – מיילדות ברוכות הבאות אל דף מיילדת – מתחם המיילדות באתר אמא אדמה – הריון, לידה והורות. באתר אמא אדמה יש מקום לכולן, יש פינות,


קורס דולות לאחר לידה


    השאר תגובה

    03-3810022

    רחוב הבנים 14, כניסה ב’, הוד השרון





    ©All rights reserved to Ema Adama
    לימודי NLP