חזרה
שרון שני – מטפלת בפרחי באך ודמיון מודרך

שמי שרון שני, אני מטפלת בפרחי באך במבוגרים, ילדים ותינוקות (הטיפול אותו אני מעניקה הוא טיפול קצר ואפקטיבי בבעיות רגשיות כגון פחדים, קושי עם שינויים, התפרצויות, טראומות, בעיות קשב וריכוז ועוד – ראו בהמשך), מעבירה סדנאות והרצאות בנושא, מנהלת את פורום פרחי באך ב-YNET.

אני גרה ברעננה, נשואה ואמא לשתי בנות וגם… מגדלת כלב אחד ושלושה חתולים.

כששואלים אותי מה הם פרחי באך, אני עונה שזו דרך טבעית ופשוטה שעוזרת בקשיים היומיומיים ומחזקת את הנפש שלנו, או אם תרצו זו האלטרנטיבה של הרפואה המשלימה לטיפול הפסיכולוגי.

את דרכי לעולם הטיפול התחלתי לפני כ-6 שנים. עד אז הייתי מהנדסת אלקטרוניקה, עבדתי כל היום עם מחשבים ונהניתי ממשכורת היי-טק, אך הרגשתי שמשהו חסר לי. כמהתי לחיבור אמיתי עם אנשים. הרגשתי שפעמים רבות אני מציגה מעין מסיכה כלפי חוץ, וכך גם האנשים סביבי. רציתי חיבור אמיתי, שאפשר לדבר בו על מה שמציק ומה שכואב.

לאט לאט הפסיק לעניין אותי עולמם הפנימי של המחשבים, והתחיל לעניין אותי עולמם הפנימי של בני האדם. הרגשתי שמקצועי כמהנדסת לא מאפשר לי את הקרבה שחיפשתי אל אנשים, חלומותיהם, פחדיהם, רגשותיהם, והתחלתי לחפש דרך חדשה.

השינוי קרה בזכות חברה, שהציעה לי לנסות לקחת פרחי באך. הם השפיעו עלי בצורה מדהימה – הרגיעו אותי, חיזקו אותי, ונתנו לי כוחות לעשות שינוי בחיי. לא האמנתי שטיפול שלא שמעתי עליו מעודי יכול להשפיע עלי ככה. הרגשתי מלאת אמביציה ובטחון עצמי לצאת לדרך.
החלטתי ללמוד את התחום הנפלא הזה שנקרא תמציות פרחי באך, ובמהרה גם התחלתי לטפל באנשים.

כיום אני מטפלת במבוגרים, ילדים ותינוקות בעזרת פרחי באך. אני מרגישה שמצאתי את דרכי בחיים, הטיפול הוא דרך חיי ולא רק עיסוקי. אני מאמינה בכל ליבי בפרחי באך ושמחה עם השיפור בחיי המטופלים שאני רואה יום יום. אגב, לא רק המטופלים – בעלי ובנותי הם הראשונים שנהנים מפרחי באך ומתכונות הריפוי שלהם. בכל פעם שבתי הגדולה “עצבנית”, כשבעלי מודאג, או שבתי הקטנה סובלת מפחדים כלשהם – הם מקבלים פרחי באך וחוזרים לאיזון (נו, טוב, אתם יכולים להבין שגם אני לא טומנת את ידי בצלחת).

אני מזמינה אתכם לבוא, לקבל אוזן קשבת בסביבה רגועה ותומכת, ולנסות את פרחי באך.
להתראות
שרון שני

שרון שני – הכשרה פורמאלית
בוגרת לימודי פרחי באך בהנחיית קרן חן המוסמכת ע”י מרכז באך באנגליה
לימודי דמיון מודרך במכללת רידמן ובמרכז צביאלי-רייס
לימודי הנחיית קבוצות הורות ומשפחה בסמינר הקיבוצים

שרון שני בסדנת פרחי באך לאמהות ותינוקות במרכז אמא אדמה בהוד השרון

איש קשר: שרון שני
אזור שרות: מרכז,אזור השרון
כתבות נוספות

שרי קרוכמל

לפני “אודות”, נתחיל ב”תולדות”… הקשר הראשון שלי עם עולם הרפואה והבריאות החל  בצבא. קורס חובשות, קורס חובשים תעופתיים ושרות כחובשת


קורס דולות לאחר לידה


מיילדת

מיילדת – מיילדות ברוכות הבאות אל דף מיילדת – מתחם המיילדות באתר אמא אדמה – הריון, לידה והורות. באתר אמא אדמה יש מקום לכולן, יש פינות,


    השאר תגובה

    03-3810022

    רחוב הבנים 14, כניסה ב’, הוד השרון





    ©All rights reserved to Ema Adama
    לימודי NLP