קורסי הכנה ללידה

קורס הכנה ללידה באנגלית

הכנה ללידה לתאומים

הכנה ללידה חוזרת – רענון

פשוט ללדת – היפנוברת’ינג

קורס הכנה ללידה מרוכז – מרתון

קורס הכנה ללידה פרטני

קורס הכנה ללידה

ניתוח קיסרי – הכנה ללידה בקיסרי

תיקון חווית לידה

תוכנית לידה

חשיבות קורס הכנה ללידה

מתי מתחילים קורס הכנה ללידה

מעגל נשים לקראת לידה

קורס הכנה ללידה טבעית

קורס הכנה ללידה – עמיתי “חבר”

קורס הכנה ללידה קרנות השוטרים

קורס הכנה ללידה לאומית

קורס הכנה ללידה כללית

הכנה ללידה חוזרת - רענון

רענון לקראת לידה נוספת – הכנה לשנייה

בקרוב אתם עומדים שוב  ללדתלידה  שנייה, שלישית, אולי אפילו… שמנית.
קורס  הכנה ללידה  עברתם קרוב לודאי לפני הלידה הראשונה, אתם בעלי ניסיון או לפחות כבר “יודעים משהו” בעניין לידה ולכם אי אפשר לומר את המשפט: “כשזה יתחיל אז תדעו…”

אתם יותר מודעים למתרחש ולצפוי, אתם כבר פחות בערפל, יש לכם אי אילו מסקנות, חוויות, דעות בנות על הלידה, אתם כבר אפילו די בטוחים שכנראה צדקו אלה שאמרו “בסוף הרי כולם נולדו, אף אחד לא נשאר בפנים…”. ובכל זאת – בין אם הלידה הקודמת מהירה או ממושכת, טבעית או אפידורלית, לידה קלה או קשה על פי התקנתכם, יתכן ולפני לידה נוספת תרצו לקבל “רק כמה כלים” כדי לחזק את הידע ולרענן את הזיכרון. אתם כבר יודעים מה משמעות “פתיחה” ומהי “מחיקה”. מה הוא זירוז לידה ומה הוא אפידורל, אבל אתם רוצים להיזכר בתרגילים הרצויים להפעיל את הלידה כמו: נשימת בטן, נשיפות נר, נשימת כלב, נשימות ללחיצות ועוד. אתם רוצים לדעת מתי להיות אקטיביים ומתי פאסיביים, מתי ובאיזה עניין כדאי כדאי להפעיל אסרטיביות מול לסמ רפואי… לידה ומתי צריך לדעת לשחרר, לעוד ולהיתמך על ידו.

אתם חזקים לכוחות שלכם כזוג שעומד לעבוד בעבודה צוות וחזק ביניכם את שיתוף הפעולה. איך אתה מכוון אותו איפה ללחוץ ומתי לעסות ואיך אתה יודע שהמגע שלך עוזר ואיך שהלחיצות שלך מפחיתות לה את הכאב. אתה כבר מן הסתם פחות אונים ממה שהייתה בלידה שעברה. מה שדרוש לכם, זה רענון לקראת לידה נוספת, לא ממש קורס הכנה ללידה, אבל בכל זאת הכנה ללידה – הכנה ללידה חוזרת.

על הכנה ללידה חוזרת תתרגלו תרגילים הכרתם בעברית מערכות נשימות, תנועה, מגע ושימוש בקול בדמיון ובהרפיה ותרעננו את הזכרון רק במה שחשוב לרענן.

רענון לקראת לידה חוזרת, כולל בדרך כלל רק מפגש אחד של תזכורת לכל שקיימים ממילא, מפגש שעיקרו תרגול המחזק את הקשר ביניכם, שיאפשר ללידה לזרום ויוכל לתרום בהפחתת הכאב, יכול לעזור לכם לעבור את הלידה בבריאות ובשלום, כי הרי בבית מחכה הילד או הילדים. “הגדולים” (גם אם הם עדיין קטנים…), אלה שנולדו בלידות הקודמות.

אם יהיה צורך ברצון שלך, נשחזר אותו מפגש עם הלידה הקודמת ונפיק ממנה לקחים ותבנות ללידה הבאה, כל זה כמובן מתוך “לקיחת אחריות” על הלידה הקרבה. כמו שאנו אומרים אצלנו בקורסי הכנה ללידה של אמא אדמה: “הלידה היא שלכם, הגוף שלכם, החוויה היא שלכם, אז כדאי שתנהיגו את עצמכם לחווית לידה טובה – גם היא שלכם”.

רענון פרטני לקראת לידה חוזרת – מחירים – המלצות

תוספת הכנה ללידה חוזרת אנו ממליצים על אחת משתי אפשרויות:

שיעור רענון פרטני מלא עם  מיילדת  מוסמכת / מדריכת הכנה ללידה (נמשך כשעה וחצי), כולל גם רענון תאורטי וגם תרגול מעשי לקראת הלידה, במועד שיקבע אתכם, בוקר, צהריים או ערב – מחיר 400 ש”ח.
או
הצטרפות לשיעור התרגול המעשי באחת מקבוצות קורסי הכנה ללידה קבוצתיים רגילים המתקיימים באמא אדמה (רק אם יש מקום בקבוצה ולא תמיד יש…).

מומלץ לקיים רענון לקראת לידה נוספת בסביבות שבוע 31-35 של הריון  רצוי  כן לתאם את מפגש הרענון מספר שבועות לפני . בקישור הזה לקרוא עוד בעניין  מתי להתחיל קורס הכנה ללידה
אתם תגידו מתי נוח לכם לקיים את מפגש הרענון הפרטני, אנחנו נגיד מתי יש בקרוב שיעורי תרגול מעשי שאליהם יכולים להצטרף וביחד נתפור את התוכנית המתאימה ביותר עבורכם.

לתיאום הכנה ללידה חוזרת / רענון לידה באמא אדמה הוד השרון, כיתבו הודעה לשרי קרוכמל המיילדת ומנהלת אמא אדמה והיא תחזור אליכם בהקדם 050-7950411

בתמונה למעלה: המיילדת  שרי קרוכמל  הסברה ומדגימה תנועות בלידה, על תרגול מעשי בקורס הכנה ללידה במרכז אמא אדמה הוד השרון.

בתמונה למטה: אותה מיילדת, הפעם בחדר לידה בית חולים מאיר, מדגימה “רענון לידה” אמיתית…
(אגב, היולדת המרועננת שלחה לנו את התמונה במייל עוד על הלידה)

כתובת

שעות פתיחה

©All rights reserved to Ema Adama
לימודי NLP