קורסי הכנה ללידה

קורס הכנה ללידה באנגלית

הכנה ללידה לתאומים

הכנה ללידה חוזרת – רענון

פשוט ללדת – היפנוברת’ינג

קורס הכנה ללידה מרוכז – מרתון

קורס הכנה ללידה פרטני

קורס הכנה ללידה

ניתוח קיסרי – הכנה ללידה בקיסרי

תיקון חווית לידה

תוכנית לידה

חשיבות קורס הכנה ללידה

מתי מתחילים קורס הכנה ללידה

מעגל נשים לקראת לידה

קורס הכנה ללידה טבעית

קורס הכנה ללידה – עמיתי “חבר”

קורס הכנה ללידה קרנות השוטרים

קורס הכנה ללידה לאומית

קורס הכנה ללידה כללית

קורס הכנה ללידה באנגלית

קורס הכנה ללידה לדוברי אנגלית – שיעורי חינוך ללידה – שיעור לידה באנגלית בישראל

כיום לא מתקיימים באמא אדמה קורסי הכנה ללידה באנגלית

אלפי נשים וזוגות בהריון  עברו שעברו את קורסי  הכנה ללידה  במחלקות שונות במרכז אמא אדמה בהוד השרון. כיוון שבאזור השרון יש אוכלוסייה לא מועטה דוברת אנגלית, לא מעטים מבין זוגיות שפנו אלינו, ביקשו לעבור  קורס הכנה ללידה באנגלית .

על אף הביקוש הכנה ללידה עם מדריכת הכנה ללידה דוברת אנגלית (אם משום אחד מבני זוגי דובר אנגלית כשפה עיקרית ומתקשה בעברית ובין אם משום ששני בני זוג מתקדמים קורס הכנה ללידה באנגלית), רק רחוקות ניתן לרכז לאותו מועד מספיק זוגות בהריון (שאף יהיו בערך באותו שבוע של הריון), על מנת לפתוח קורס הכנה ללידה קבוצתי באנגלית.

המענה שלנו לדוברי האנגלית (כמו גם לדוברי שפות אחרות כמו רוסית, ספרדית, צרפתית ועוד) הוא  קורס הכנה ללידה פרטית באנגלית  (או בשפה אחרת), במתכונת דומה לזאת של קורס הכנה ללידה פרטית-פרטני בעברית, שמשמעות הלכה למעשה שני מפגשים פרטניים לקיום קורס לידה באנגלית, במועדים הנוחים לבני הזוג, בלי כל קשר עם מועדי קורסים קבוצתיים רגילים באמא אדמה.

אגב, אין זה אומר שוללים את קיומם של קורסי הכנה ללידה באנגלית בקבוצה, אדרבא אם באותה תקופה תהיה ביקוש של עוד שניים – שלושה זוגות לקבל קורס  הכנה ללידה באנגלית  או בשפה אחרת, נשמח לקיים קורס קבוצתי אפילו לכמה זוגות בודדים, אבל איננו יכולים לכלול. שבכל עת מתכונת כזו אכן תתקיים (כמובן גם אם 2-3 זוגות של חברים דוברי שפה מסויימת אתארגנו יחד ויבקשו לקבל קורס הכנה ללידה בשפתם, נשמח “לתפור” להם את מבוקשם).

יש להדגיש כי תוכנו של קורס הכנה ללידה פרטית באנגלית, זהה לתוכן של כלל הקורסים באמא אדמה ואף רפואי נעשה שילוב בין גישת מערבית – קונבנציונלית לגבי גישת הרפואה הטבעית – אלטרנטיבית, במטרה לאפשר לבני שותפים המשתתפים בקורס להכיר את מגוון הויות ולבחור בצורת הלידה המועדפת עליהם .

את קורס ההכנה ללידה באנגלית / ברוסית / בספרדית / בצרפתית / בשפה אחרת, מעבירה מדריכת הכנה ללידה מקצועית ומנוסה הדוברת היטב את השפה המבוקשת. הקורס מתקיים בדרך כלל בשני מפגשים אישיים-פרטניים כאשר משך כל המפגש הוא כשעתיים וחצי. מועדי המפגשים מתואמים אמרו עם בני אדם אחד לבקשותיהם ויכולים להיות בשעות הבוקר, הצהריים או הערב בכל מימי השבוע (למעט שבתות וחגים).

למפגשים הפרטניים, ישנה אפשרות לשלב פרט נוסף את השותפים הספקים, גם בשיעור תרגול מעשי של קורס הכנה ללידה קבוצתי של אמא אדמה הוד השרון. השיעור המעשי נמשך למעלה משעתיים והוא כולל תרגול תנוחות לידה, תנועות בלידה, נשימות, מגע וכו’. שיעור זה מועבר על ידי  מיילדת  מוסמכת ורצוי להצטרף אליו כתרגול נוסף, רק לאחר שני השיעורים הפרטניים של ההכנה ללידה באנגלית. מפגש התרגול המעשי אומנם מתקיים בעבר, אך המפגשים הפרטיים באנגלית יכינו את בני הזוג למה שעומד להיות בתרגול המעשי. בעניין התרגול המעשי יש לציין, כי הצטטרפות לשיעור זה מומלצת במיוחד למי שנוכל לעבור לידה טבעית או לידת בית.

מעדיפים להתכונן ללידה בשפה אחרת מעברית? לעבור קורס הכנה ללידה באנגלית?

דברו איתנו מבעוד למצוא מועד כדי שנוכל את מתכונת ההכנה ללידה בשפה המתאימה גם לכם.

מרכז אמא אדמה הוד השרון – 03-3810022

מרכז אמא אדמה (אימה אדמה) – המרכז להריון, לידה והורות,
בהוד השרון, ישראל – 03-3810022

כתובת

שעות פתיחה

©All rights reserved to Ema Adama
לימודי NLP