קורסי הכנה ללידה

קורס הכנה ללידה באנגלית

הכנה ללידה לתאומים

הכנה ללידה חוזרת – רענון

פשוט ללדת – היפנוברת’ינג

קורס הכנה ללידה מרוכז – מרתון

קורס הכנה ללידה פרטני

קורס הכנה ללידה

ניתוח קיסרי – הכנה ללידה בקיסרי

תיקון חווית לידה

תוכנית לידה

חשיבות קורס הכנה ללידה

מתי מתחילים קורס הכנה ללידה

מעגל נשים לקראת לידה

קורס הכנה ללידה טבעית

קורס הכנה ללידה – עמיתי “חבר”

קורס הכנה ללידה קרנות השוטרים

קורס הכנה ללידה לאומית

קורס הכנה ללידה כללית

קורס הכנה ללידה פרטני

קורס הכנה ללידה פרטי – אחד על אחד


כיום מתקיימים באמא אדמה, רק קורסי הכנה ללידה מרוכזים,
לזוג אחד, או שניים או שלושה זוגות, אותם מעבירה שרי קרוכמל המיילדת

המנוסה, מייסדת מרכז אמא אדמה, שעשרות אלפי זוגות עברו אצלה קורסי הכנה ללידה
כתבו לה הודעה והיא תחזור אליכם 050-7950411

 

 

למרות שאנו מאמינים בערך ובחשיבות של קורסי  הכנה ללידה  קבוצתיים, אנחנו גם מודעים לכך שלא כל אחד יימצא קורס כזה מתאים לצרכים ולרצונות שלו. אנשים אלה יעדיפו מן הסתם קורסי הכנה ללידה פרטיים / אישיים / פרטניים, או בכל שם דומה אחר…

רגע לפני שנעבור לספר על קורס הכנה ללידה פרטני, נסביר בקצרה למה נראה לנו שכדאי להעדיף את הקורס הקבוצתי. לנו נראה כי מפגשים שותפים עם נשים וגברים בני גילכם, נמצאים בשבוע  הריון  דומה לשלכם, בעלי עניין בנושאים ובהתלבטויות המנונים מאד גם יחד זו של חייכם, כשהכול נעשה במקום המיועד, באווירה נעימה ובהנחייתה של “מקצוענית לידה” סה, יכולים להפוך את הקורס. הכנה ללידה, פרט להיותו מועיל ומקל על הלידה עצמה, גם לחוויה מיוחדת ולזיכרון נעים להרבה שנים.

קורס הכנה ללידה פרטי, מטבע שהוא גם קצר יותר (פחות מפגשים) מהקורס הקבוצתי הזה יכול להפחית את הפנים, לעבד ולעכל את התהליכים ואת החומר הנלמד. תוסיפו לכך שגברים אחרים אחרים בקבוצה שאלתי שאלות שאלות שעליהן אולי לא, אבל מאד תרצו לשמוע את התשובה עליהן ות שיש לא מעט פלוסים בסוג כזה של קורס הלידה. אבל אנחנו יודעים שקורס הכנה רגיל לא מתאים לכולם…

סיבות להעדפת קורס הכנה לידה פרטית יש למכביר, החל מאי מציאת עניין בצד החברתי הקיים בקבוצה, דרך חוסר מוחלט של יכולת להתאים את עצמכם לימים ולשעות של קורסים רגילים, או המצאות ממושכת בחו”ל שמאפשרת קיום הקורס רק ב”חלונות זמן” קצובים וכלה בזה. שרק בשבוע 3 או 35 “זכרתם” שבעצם אתם 4 בקורס הכנה ללידה, קורס שמבחינת שבוע ההריון שלכם, צריך היה להסתיים… כבר אתמול. פרטיות שלכם, קורס פרטיות יכול להעניק בצורה טובה יותר.

בכל מקרה, בין אם בחרתם קורס הכנה ללידה פרטני, רגיל או מרוכז, עצמכם בחירתכם בקורס הכנה ללידה של “אמא אדמה”, מבטיחה לכם קורס איכותי ועשיר, המשלב בין הגישה לרפואה-מדעית גישת הרפואה המשלימה – קונצרנטיבית, שיצייד אתכם בכל מקרה שיעזרו לכם. לבחור את צורת הלידה המתאימה לכם ולהתכונן אליה.

מי מעבירות את הקורסים הפרטיים?
גם את קורסי הכנה ללידה פרט דריכות מעבירות מכות מצוות “אמא אדמה”, מיילדות מוסמ ומדריכות הכנה ללידה בעלות ניסיון רב בהדרכת זוגות ונשים לקראת לידה ובראשן  שרי קרוכמלמיילדת  מוסמכת ומנהלת המרכז. כל המדריכות מצדדות בשילוב הרפואה הקונבנציונלית עם הלידה הטבעית ומנווטות את הקורסים בדרך מאוזנת, שאינה דוגלת דווקא בבחירה כזו או אחרת ומאפשרת לבני זוגיות חופש בחירה של מקומם, בסקאלה שבין “לידה טבעית בכל מחיר” לפי “אפידורל כאן ועכשיו”…

באיזה ימים ושעות מתקיימת הכנה ללידה פרטנית? 
שלא כמו בקורס רגיל שבו הימים והשעות קבועים זמן רב מראש, קורס הכנה ללידה פרטני במתכונת של “אחד על אחד”, מאפשר גמישות רבה, או כמו שאומרים אצלנו: “בואו נפתח יומנים ונקבע”. כלומר, הוא יכול להתקיים כמעט בכל מועד: בבוקר, בצהריים או בערב, באמצע שבוע או בסוף שבוע. אגב, הוא יכול גם להתקיים אצלכם בבית, כמובן בעלות נוספת.

מה מבנה קורס הכנה ללידה פרטני?
קורס הכנה ללידה פרטי של אמא אדמה כולל בד”כ שני מפגשים מרוכזים, אותם ניתן לתאם למועד מתאים אישית לבני הזוג (בקרים חריגים מאד ניתן לקיים את הקורס במפגש מרתוני ארוך אחד – אך הדבר לא מומלץ!)
. -עיוניים (למעט הכנה לנקה ) וגם תרגול החלק המעשי של הלידה (תנועות, תנוחות, נשימות, מגע, נקודות לחיצה, עבודה על כדורי פיזיו, כריות הנקה ואביזרים נוספים) כמו בקורס רגיל.

מה מחיר קורס הכנה ללידה פרטי?
מחיר קורס הכנה ללידה פרטני (שני מפגשים מרוכזים בני כשעתיים-שעתיים וחצי כ”א) המתקיים באמא אדמה, הינו 1,100 ש”ח (כשכל ההנחות לבעלי כרטיסי אשראי של מועדוני לקוחות שונים, בתוקף). אל מחיר הכנה ללידה פרטית המתקיימת אצלכם בבית תתווסף עלות נוספת של 150-350 ₪ (תלוי במקום ובמרחק).

תוספות אפשריות / מומלצות לקורס הכנה ללידה פרטני
קורסי הכנה ללידה קבוצתיים, מתקיימים כחלק בלתי נפרד של כל קורס רגיל, שני שיעורים ייחודיים:
שיעור תרגול מעשי – מעשי תנועות בלידה, נוחות לידה, נשימות, מגע, אימון בהסתייעות בבן זוגיות ועוד, המועבר ע”י מיילדת מוסמכת (לעיתים בשיתוף  דולה  / מדריכת הכנה ללידה).
שיעור הנקה – הכנה להנקה בשעות ובימים הראשונים לאחר הלידה, המועבר ע”י יועצת הנקה מוסמכת IBCLC.

אל שני שיעורים אלה אנו מאפשרים הצטרפות גם של זוגות שלא עברו אצלנו הכנה ללידה כללית, בעלות של 240 ₪ לכל שיעור. אנו ממליצים למשתתפי קורסים פרטיים לכנה לידה, לשלב להד האפשר גם הצטרפות לשיעורי התרגול וההנקה, או אפילו רק לאחד מהם, פרט לשני השיעורים הפרטניים שקיבלו. משתתפי הקורס הפרטי יקבלו את מועדי השיעורים הנוספים בקורסים הרגילים (בימי ראשון בערב או ימי שישי בבוקר) ויוכלו לבחור לעצמם מועד מתאים.

מתי ואיך נרשמים לקורס הכנה ללידה פרטני? 
מומלץ לרשום לקורס מבעוד מועד (סביב שבוע 28), כדי להנות ממגוון האפשרויות והאופציות המוצעות אצלנו, כשבכל מקרה אנו ממליצים לסיים כל סוג של קורס הכנה ללידה, כולל כמובן גם קורס הכנה ללידה פרטי, לא יאוחר מסוף שבוע 35.
מתקשרים לאמא אדמה בהוד השרון 03-3810022, אומרים מה אתם מבקשים ומתאמים…
בקישור הזה לקרוא עוד בעניין  מתי להתחיל קורס הכנה ללידה

חשובה לכם הפרטיות? אצלנו אפשר לעבור קורס הכנה ללידה פרטי בדיסקרטיות!
אחרי שאלפי זוגות בהריון עבר קורסי הכנה ללידה באמא אדמה הוד השרון, מהם מאות זוגות שעברו קורסי הכנה ללידה פרטיים ומהם כמה מפורסמים (ידוענים, או סלב אם תרצו…), אנו קשובים ורגישים לאנשים של כל אחד מהם.
שמירה על דיסקרטיות ופרטיות של לקוחותינו מוטמעת בכל אנשי הצוות של אמא אדמה, אולם אם בכל זאת אתם מעדיפים שלא לתאם את הקורס הפרטי שלכם דרך המשרד של אמא אדמה.

המילדת שרי קרוכמל עם זוג מקסים בקורס הכנה ללידה – תרגול תנוחת לידה טבעית, אחד על אחד…

כתובת

שעות פתיחה

©All rights reserved to Ema Adama
לימודי NLP